Dallton Santos Rock Fusion Guitar Lessons Patreon

fusion guitar lessons


Hello friends,

My name is Dallton Santos and I am a musician and educator based in Brazil. Over the past 28 years, I have taught hundreds of students to play guitar. My main focus as a teacher has always been to make my students achieve their goals.

My main influence is rock, but my eclectic taste in music made me insert other styles to rock. If you listen to my music you´re gonna hear jazz, latin, experimental, brazilian and word music influences. 

For the past decades I have been dedicated to developing concepts that I have applied very successfully in improvisations and songs.

And that is why I am here, to teach you everything I know! Absolutely everyone can play fusion guitar. You just need to study the right exercises, good mindset and mentorship. I will make you think outside the box because the knowledge here is far beyond what you will find in most instructional books or free lessons on Youtube.

Your contribution will help me to produce quality instructional material, eBooks, transcriptions, backingtracks and new music, and in return I will help you take your progress to a new level!

Besides the lessons I will share with you my routine studying, composing, on tour, gear and lives.

Thank you for following me on this journey, you have made a great choice. Enjoy this place! - DS 

---------------

Olá amigos,

O meu nome é Dallton Santos e sou músico e professor de guitarra no Brasil. Ao longo dos últimos 28 anos, ensinei centenas de estudantes a tocar guitarra. O meu foco como professor tem sido sempre fazer com que os meus alunos atinjam os seus objetivos.

A minha principal influência é o rock, mas o meu gosto eclético pela música fez-me inserir outros estilos no rock. Se ouvirem a minha música, vão ouvir influências do jazz, do latim, da música experimental, brasileira e da world music. 

Durante as últimas décadas tenho-me dedicado a desenvolver conceitos que tenho aplicado com muito sucesso em improvisações e musica autorais.

E é por isso que estou aqui, para vos ensinar tudo o que sei! Absolutamente todos podem tocar guitarra de fusão. Só precisam de estudar os exercícios certos, e um mindset e mentoria. Vou fazê-lo pensar fora da caixa porque o conhecimento aqui está muito para além do que encontrará na maioria dos livros instrucionais ou lições gratuitas no Youtube.

A sua contribuição vai me ajudar a produzir material instrucional de qualidade, eBooks, transcrições, backingtracks e música nova, e em troca vou te ajudar e levar seu play para um novo nível!

Além das aulas vou compartilhar a minha rotina de estudo, composição, em turnê, equipamento, etc.

Obrigado por me acompanharem nesta viagem, fizeram uma grande escolha. Aproveitem este lugar! - DS

http://www.patreon.com/dalltonsantos