Dragon´s Heart Guitar Picks




I'm using Dragon's Heart guitar picks.
Awesome picks!
Modern design, comfortable and it's helping my skills going easier and clean with a very particular sounding.

The fusion has many different techniques. The pick you choose makes the total difference. Dragon's Heart gives me a great feedback while sweeping, alternating or making hybrid runs. Soon I'll make a review of these picks!

At the moment check more here: http://www.dragonsheartguitarpicks.com/

Follow @dragonsheartguitarpicks

Thanks Dragon's Heart Guitar Picks for believing in my music. It is a great honor to work with outside companies that believe and support my work. As my sponsors Alien Tube Amps and Dr Strings.

Very happy with the support and very excited to put it all in action on my new album!

http://instagram.com/p/wgrn0-JBsO/
_______________________________________________
(Portugues)

Numa parceria com a Dragon´s Heart Guitar Picks, que é uma empresa da cidade de Dallas no Texas/USA, eu estou agora representando a marca aqui no Brasil.

Fiquei de fato bastante surpreso quado as recebi!
O design é moderno, com acabamento e material de primeira.
Ao tocar senti muita facilidade em aplicar as técnicas que uso como sweep, alternada e palhetada hibrida. O som sai bem definido e nítido.

O interessante também é que ela possui tres lados diferentes. Onde cada um gera um ataque nas cordas soando de maneira bem peculiar. Em breve farei um video review.

Se quiserem conhecer mais confiram!
http://www.dragonsheartguitarpicks.com/

É uma grande honra poder trabalhar com empresas de fora que acreditam e apoiam o meu trabalho. Assim como meus patrocinadores Alien Tube Amps e Dr Strings.

Muito feliz com os apoios e bastante animado para colocar tudo em ação no meu novo album!

Grande abraço a todos!

VIDEO REVIEW